uzay gemisi

yine uzay gemimden bahsedesim geldi. o kadar çok anlattım ki onu.. bitmeyen bir hikayesi var çünkü.
beni tüm bu gürültüden koruyan bir uzay gemim var. beni dünyadan, insandan, kötülükten ve daha nicesinden koruyor. önceden çok korkuyordum bu dediklerimden ama o da geçti. kaçıyorken aynı zamanda onlarla yüzleşmemi sağlayan da bu gemi. duvarlarını ben boyadım. sesi geçirmesin diye kat kat kitap dizdim bir de.

hala hatırlayınca mutlu oluyorum. şimdi pek uzaklaşamıyorum dünyadan, zaten bu aralar çok sakıncalı uzay gemisi kullanmak. önceden neler neler oldu.. zamanında tımarhane penceresinde gemimi yakıyorlarken gördüm kötü insanları. bir de hayal etmeyi unutmuş insanları. ‘hayalperest’ dediler bana. bu bir hastalıkmış! (gemim gelecek zamanın dünyasındaydı o sıra.)
tabii kaçtım oralardan, uzay gemim de çok iyi, eskisinden bile iyi hatta. ama şimdi de ben gidemiyorum. bu dünyada beni tutan ne bilmiyorum ama gidemiyorum.. uzayın derinliklerinde dolaşmış, birsürü gezegeni, canlıyı tanımış, onlarca süpernova ve birkaç hipernova izlemiş bir insana bundan büyük bir ceza olur mu? gerçi bunların hiçbirini yaşamayıp acı çekenler de var. bunları yaşamasam da acı çekerdim.

Bir Cevap Yazın

